Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΙΝΑΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΙΝΑΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΕΙΝΑΠ για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση στα ΤΕΠ 12/07/16

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ

κ. Α. ΞΑΝΘΟ

Κοινοποίηση: Αναπλ. υπουργό Υγείας, κ. Π. Πολάκη
                      : Πρόεδρο ΕΟΠΥΥ
                      : Διοικητές 1ης & 2ης Υ.Πε
                      : Διοικητές νοσοκομείων Αθήνας – Πειραιά
                      : 3μελείς, 5μελείς Επιτροπές ΕΙΝΑΠ
Αθήνα, 12/7/16
Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ επισημαίνει πως είναι πρακτικά ανάρμοστη και εν δυνάμει επικίνδυνη για τους ασθενείς, δεδομένων των συνθηκών (έλλειψη ιατρικού, νοσηλευτικού, βοηθητικού και διοικητικού προσωπικού καθώς και υποδομών), η επιχειρούμενη από τους αρμόδιους του ΕΟΠΥΥ επιβολή στους εφημερεύοντες γιατρούς να συνταγογραφούν ηλεκτρονικά μέσω της ΗΔΙΚΑ τις επείγουσες παρακλινικές ενδονοσοκομειακές εξετάσεις στα ΤΕΠ των νοσοκομείων.
Θεωρούμε ότι λόγω των συνθηκών που επικρατούν στα εφημερεύοντα νοσοκομεία υπάρχει πρακτική αδυναμία να γίνεται αυτό. Πιστεύουμε, επίσης, ότι οι γιατροί καμιά σχέση δεν έχουν με τα οικονομικά και λογιστικά ζητήματα του νοσοκομείου.
Γνωρίζουμε, άλλωστε, ότι είναι υποχρέωση της πολιτείας η παροχή πλήρους και δωρεάν περίθαλψης σε οποιονδήποτε ασφαλισμένο ή ανασφάλιστο.
Ζητάμε ν’ ανακληθούν οι παραπάνω κατευθύνσεις που δυσχεραίνουν περαιτέρω το έργο των εφημερευόντων ιατρών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, για να αφεθούν αυτοί απερίσπαστοι στην υποδοχή και αντιμετώπιση των ασθενών που ήδη είναι εξαιρετικά δυσχερής λόγω των μεγάλων ελλείψεων.

ΕΙΝΑΠ: Καμπανάκι για τις σοβαρές ελλείψεις αίματος – Μόνο το 30% έως 35% από εθελοντές

Ανησυχία προκαλούν οι επισημάνσεις της Ένωσης νοσοκομειακών γιατρών Αττικής (ΕΙΝΑΠ) για τις σοβαρές ελλείψεις αίματος.

Με επιστολή προς το υπουργείο Υγείας και τη διοίκηση του νοσοκομείου “Ερυθρός Σταυρός”, επισημαίνει τις ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες καθιστούν προβληματική τη λειτουργία της αιμοδοσίας.

Το προεδρείο της ΕΙΝΑΠ υπογραμμίζει ότι κάθε χρόνο χρειαζόμαστε στη χώρα μας 600.000 μονάδες αίματος για μετάγγιση για όλες τις ανάγκες (χειρουργεία, αιμορραγίες, μεσογειακή αναιμία).

Το 60% με 70% των μονάδων αίματος προέρχεται από το συγγενικό περιβάλλον των ασθενών, το 30% με 35% από εθελοντές αιμοδότες και συλλόγους και το 5% εισάγεται κυρίως από την Ελβετία.

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΠ

Στις 9/5/16 και ώρα 4μ.μ. στα γραφεία της ΕΙΝΑΠ, Θεμιστοκλέους 34 και Ακαδημίας, συνήλθε σε συνεδρίαση το ΔΣ της παραπάνω Ένωσης με θέμα ημερήσιας διάταξης: 

Συγκρότηση σε σώμα.

Παρευρέθηκαν 14 μέλη από τα 15.

Μετά από διαλογική συζήτηση ακολούθησε μυστική ψηφοφορία και εκλέχτηκαν οι:

Πρόεδρος:                 Ματίνα Παγώνη

Αντιπρόεδρος:           Ηλίας Σιώρας

Γεν. Γραμματέας:  

Ταμίας:                       Κώστας Λιβαδάς

Ειδικός Γραμματέας:   Δημήτρης Βραχάτης

ΕΟΠΥΥ: Προς το ΕΚΕΠΥ για την μη Αναγραφή Κλινικών στο Πρόγραμμα Εφημεριών της 1ης ΥΠε 12/01/16

 ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΚΕΠΥ

Κοινοποίηση: Υπουργό Υγείας, κ. Α. Ξανθό
                          Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας, κ. Π. Πολάκη
                          Διοίκηση ΕΚΑΒ
                          Διοικητές 1ης και 2ης Υπε
Αθήνα, 12/1/16
Με έκπληξη διαβάσαμε την απάντηση του Διοικητή του ΕΚΕΠΥ, κ. Παπαευσταθίου (αρ. πρωτ. 3688 – 18/12/15) στην ανακοίνωσή μας 3/12/15, όπου επισημαίναμε πως σε συγκεκριμένες ειδικότητες όπως η θωρακοχειρουργική και νευροχειρουργική συστηματικά δεν αναγράφονται στο επίσημο πρόγραμμα εφημεριών του υπουργείου Υγείας εφημερεύοντα Τμήματα στα νοσοκομεία της 1ης ΥΠε κατά τις καθημερινές, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται τα νοσοκομεία της 2ης ΥΠε.

            Ο κ. Διοικητής στο έγγραφό του:

  1. Ομολογεί πως η επισήμανσή μας ισχύει τις μισές ημέρες τουλάχιστον όσον αφορά τη θωρακοχειρουργική, αφού αναφέρει πως κατά τις ημέρες που εφημερεύουν οι ομάδες Β΄ και Γ΄ δεν υπάρχει εφημερεύον θωρακοχειρουργικό Τμήμα σε όλη την 1η ΥΠε τις ώρες 8 π.μ. – 2.30 μ.μ.
  2. Ψευδώς ισχυρίζεται πως δήθεν δεν υπάρχει αντίστοιχα ημέρα ακάλυπτη στην 1η ΥΠε όσον αφορά τη νευροχειρουργική. Χαρακτηριστικά επισημαίνουμε πως αυτή τη στιγμή στο αναρτημένο στην ιστοσελίδα του υπουργείου Υγείας επίσημο πρόγραμμα εφημεριών, για την Τετάρτη 13/1, δεν υπάρχει κατά τις ώρες 8 π.μ – 2.30 μ.μ. εφημερεύον νευροχειρουργικό Τμήμα στην 1η ΥΠε. Και, όπως είχαμε επισημάνει, συμβαίνει πολύ συχνά.
  3. Ο κ. Διοικητής δεν απαντά στην ουσία των επισημάνσεών μας, αλλά αναφέρει απλά κάποιες γενικότητες από τις οποίες πολλές είναι ανακριβείς, όπως αποδεικνύεται με όσα αναφέραμε παραπάνω.

Δελτίο Τύπου ΕΙΝΑΠ για τις Εξελίξεις στο Ασφαλιστικό 12/01/16

Αθήνα, 12/01/16
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ σάς καλεί να πάρετε μέρος σε όλες τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις που οργανώνονται ενάντια στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση, που θίγει όλους τους εργαζόμενους άμεσα και βάρβαρα και κατά συνέπεια όλο τον υγειονομικό κόσμο. Το νομοσχέδιο αυτό δεν πρέπει να ψηφιστεί.

Η ΕΙΝΑΠ συμμετέχει ενεργά στις παρακάτω δράσεις:
  • Τετάρτη 13/1/16 συνέντευξη Τύπου στην ΕΣΗΕΑ, Ακαδημίας 20, στις 12 το μεσημέρι, που οργανώνει το ΠΑΜΕ.
  • Τετάρτη 13/1/16 στο ΕΚΑ, 3ης Σεπτεμβρίου 48 Β’, στις 6 μ.μ, σε σύσκεψη που οργανώνουν τα πρωτοβάθμια σωματεία για το ασφαλιστικό.
  • Σάββατο 16/1/16 στην Ομόνοια, στις 12 το μεσημέρι, στο συλλαλητήριο που οργανώνει η ΑΔΕΔΥ.
  • Τετάρτη 20/1/16 στο υπουργείο Εργασίας, στις 4.30 μ.μ, στη συγκέντρωση πολλών υγειονομικών σωματείων.

Σας καλούμε να οργανώσετε Γενικές Συνελεύσεις ανά νοσοκομείο σε συνεργασία με τα τοπικά σωματεία.

Προβληματισμός για τη μεταφορά του λειψάνου της Αγίας Βαρβάρας στο νοσοκομείο “Άγιος Σάββας”

Yπό τη συνοδεία του Παναγιώτη Κουρουμπλή θα μεταφερθούν τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας στο αντικαρκινικό νοσοκομείο «Ο Άγιος Σάββας» προκειμένου να τα προσκυνήσουν οι ασθενείς, όπως αναφέρει η στήλη Μικροπολιτικός στην εφημερίδα Τα Νέα. Ο υπουργός Υγείας, εξάλλου, είναι από τα στελέχη της κυβέρνησης που δεν δυσανασχετούν για τα λείψανα και το προσκύνημά τους.
Έντονος προβληματισμός επικρατεί μεταξύ των νοσοκομειακών γιατρών, για την επικείμενη μεταφορά του λειψάνου της Αγίας Βαρβάρας στο ογκολογικό νοσοκομείο “Άγιος Σάββας”.
Το λείψανο αναμένεται να μεταφερθεί την Παρασκευή στο νοσοκομείο, όπου και θα παραμείνει επί δύο ώρες, προκειμένου να μπορέσουν να προσκυνήσουν οι ασθενείς.
Η ενέργεια δεν έγινε αποδεκτή με...ενθουσιασμό από τους νοσοκομειακούς γιατρούς.
Ο πρόεδρος της

Επιστολή ΕΙΝΑΠ στον Υπουργό Υγείας

Κοινοποίηση: Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας, κ. Ανδρέα Ξανθό
                       : Γ.Γ. Υπουργείου Υγείας, κ. Σ. Κοκκινάκη
                       : Διοικητές 1ης & 2ης ΥΠΕ
                       : Διοικητές Νοσοκομείων Αθήνας – Πειραιά
                       : ΠΙΣ
                       : ΟΕΝΓΕ
                       : 3μελείς, 5μελείς Επιτροπές ΕΙΝΑΠ
                       : ΜΜΕ (υγειονομικοί συντάκτες)

Αθήνα, 05/05/15

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ στη συνεδρίασή του χθες 04/05/15 αποφάσισε τα εξής:

1. Καταδικάζει κάθετα και απερίφραστα κάθε φαινόμενο αυταρχισμού και τρομοκράτησης ενάντια σε αγωνιζόμενους νοσοκομειακούς γιατρούς και, ιδιαίτερα, ειδικευόμενους. Καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να πάρει άμεσα αποφασιστικά μέτρα για να συνετιστεί ο οποιοσδήποτε (διοικητής, διοικητικός παράγοντας, διευθυντής κ.λπ.) επιδεικνύει τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές αυταρχισμού.

Εκτός του νομοσχεδίου για την ανθρωπιστική κρίση οι απλήρωτες εφημερίες

Στο νομοσχέδιο για την ανθρωπιστική κρίση ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υγείας ότι θα μπουν τροπολογίες που αφορούν τα νοσοκομεία και τους νοσοκομειακούς γιατρούς, δυστυχώς, και παρά τις εξαγγελίες μαθαίνουμε ότι:

Παρά τις ανακοινώσεις του υπουργείου Υγείας ότι στο νομοσχέδιο για την ανθρώπινη κρίση ότι θα ενταχθούν τροπολογίες για τα νοσοκομεία και τους νοσοκομειακούς γιατρούς όπως καταγγέλλει το μέλος του ΔΣ της ΕΙΝΑΠ τελικά σε αυτές δε συμπεριλαμβάνονται ούτε το θέμα της αύξησης του προϋπολογισμού για τις νοσοκομειακές δαπάνες αλλά ούτε και το θέμα των απλήρωτων εφημεριών ώς άσχετων με την ανθρωπιστική κρίση. Συγκεκριμένα ο κος Σιώρας υποστηρίζει τα εξής:

1) Καμία από αυτές τις εξαγγελίες δεν σημαίνει επιπλέον δαπάνη για τα νοσοκομεία, ούτε για τους προϋπολογισμούς (είναι γνωστή η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκονται)

2.Η παράταση για τους ειδικευόμενους και οι απλήρωτες εφημερίες των προηγούμενων ετών κόπηκαν από τη συζήτηση ως μη σχετικές με το θέμα της «ανθρωπιστικής κρίσης»

Σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της ΕΙΝΑΠ, ανεξάρτητα από τη νομική υπόσταση του θέματος, ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΚΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Ή ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, εξακολουθούν να είναι μετέωρα και τα δύο προβλήματα και ζητούν επείγουσα απάντηση και όχι στο μακρυνό μελλον.Διερωτάται κανείς .Από πότε η υγεία και η τραγική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε,, δεν υπάγονται στα ζητήματα της «ανθρωπιστικής κρίσης».?

ΕΙΝΑΠ: Ζητά να πληρωθούν οι εφημερίες & καλεί τον κλάδο σε Γενικές Συνελεύσεις

Αθήνα, 3/3/15

Οι τακτικές εφημερίες των νοσοκομειακών γιατρών όλης της χώρας παραμένουν απλήρωτες από τον Δεκέμβριο του 2014 και μετά. Την προηγούμενη Παρασκευή 27/2 ο Αν. Υπουργός, κ. Ξανθός, ενώπιον της ΟΕΝΓΕ, δεν έδωσε καμία συγκεκριμένη απάντηση για το πότε προβλέπεται να δρομολογηθεί η διαδικασία που προϋποθέτει καταρχήν την έγκριση των σχετικών κονδυλίων.
Σε συνάντηση της ΕΙΝΑΠ με τον κ. Ξανθό τη Δευτέρα 23/2, έγινε λόγος για την αποπληρωμή των οφειλομένων από εκτελεσμένες εφημερίες των προηγουμένων ετών (από το 2012 και μετά). Όμως μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο επ’ αυτού.

Η αποζημίωση των τακτικών εφημεριών από 12/2014 και εξής.

Η αποζημίωση των πρόσθετων εφημεριών που οφείλονται.

Η αποζημίωση των παλιότερων οφειλόμενων δεδουλευμένων, που υπάρχει κίνδυνος να παραγραφούν αν δεν εξοφληθούν έως 30/4/15.

Δυστυχώς, φαίνεται πως είναι αναγκαίο να επισημάνουμε και στην νέα πολιτική ηγεσία τα αυτονόητα, δηλαδή πως η εφημεριακή απασχόληση δεν είναι ούτε «βίτσιο» ούτε «επιθυμία» των νοσοκομειακών γιατρών. Είναι απαραίτητη παγκοσμίως διαδικασία για την κάλυψη των αναγκών των ασθενών, την οποία εκτελούν οι νοσοκομειακοί γιατροί μετά από αναγκαστική εντολή της υπηρεσίας τους. 

ΕΙΝΑΠ: Ενημερωτικό Δελτίο για την Συνάντηση στις 17/02/15 στο Υπουργείο Υγείας

Αθήνα, 19/02/15

Συνάδελφοι,
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας, κ. Ξανθό, στις 17/2/15 με την εξής ατζέντα θεμάτων:

  1. Ειδικευόμενοι γιατροί: Πρόταση της ΕΙΝΑΠ για τροποποίηση της τελευταίας Υπουργικής Απόφασης του υπουργού Υγείας να δοθούν 2 εξάμηνα παράτασης στους ειδικευόμενους,ανεξάρτητα με τη λήψη της ειδικότητας.
  2. Προσλήψεις: Ιατρικού – νοσηλευτικού – παραϊατρικού – διοικητικού προσωπικού, με προτεραιότητα στις ΜΕΘ και τα ογκολογικά νοσοκομεία (ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΓΟΝΚ, ΜΕΤΑΞΑ, ΑΓ. ΣΑΒΒΑΣ).
  3. Προτάσεις για τον μη ξεριζωμό των νέων γιατρών στο εξωτερικό.
  4. Επικουρικοί γιατροί.
  5. Νέα χρηματοδότηση των νοσοκομείων και αλλαγή προϋπολογισμών.
  6. Εφημερίες: Να πληρωθούν σε όλα τα νοσοκομεία τα δεδουλευμένα από το 2012 μέχρι σήμερα (τακτικές εφημερίες, οριζόντιες περικοπές τακτικών εφημεριών, πρόσθετες εφημερίες).
  7. 7)Ειδικά μισθολόγια: Υποστήριξη του Υπουργείου στις προσφυγές που έχουν ήδη γίνει.
  8. Αλλαγή εφημεριακού συστήματος των νοσοκομείων Αθήνας – Πειραιά.
  9. Κέντρο Αποκατάστασης - Νοσοκομεία χρονίως πασχόντων.
  10. Διασυνδεόμενα νοσοκομεία (ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ, ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ, ΠΑΤΗΣΙΩΝ, ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ).
  11. Ψυχική Υγεία – Ψυχιατρικά νοσοκομεία.
  12. Προμήθειες νοσοκομείων.
  13. Λύση για τα voucher των νοσοκομείων.

Συνάδελφοι,
Έγινε μια εποικοδομητική συζήτηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας διάρκειας 4 ωρών, η οποία είχε περισσότερο διερευνητικό χαρακτήρα. Εμείς θα επιμείνουμε στον αγώνα για την επίλυση των προβλημάτων μας, γιατί πιστεύουμε ότι τα θέματα υγείας του λαού θα πρέπει να είναι πρώτα στην ατζέντα της κάθε κυβέρνησης.
            Σύντομα θα πραγματοποιηθεί και νέα συνάντηση.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΠ

                                 Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
                                  
                                 ΜΑΤΙΝΑ ΠΑΓΩΝΗ                                                  ΚΩΣΤΑΣ ΛΙΒΑΔΑΣ 
                               
Ο ΕΙΔ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Μαραθώνια συνάντηση ΕΙΝΑΠ – Ξανθού

Γράφει η Βασιλική Αγγουρίδη (Virus.com.gr)

Ανάλογη των αμέτρητων και σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το ΕΣΥ ήταν η διάρκεια της συνάντησης του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας με την Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ). Τι είπαν οι γιατροί στον κ. Ξανθό και δεσμεύτηκε ο ίδιος.
Η πρώτη συνάντηση της ΕΙΝΑΠ με τον Α. Ξανθό, αν και είχε περισσότερο διερευνητικό χαρακτήρα, ήταν μαραθώνια. Σύμφωνα με πληροφορίες του Virus, διήρκεσε περίπου τρεισήμισι ώρες και αυτό μόνο για να καταγραφούν από την πλευρά των Νοσοκομειακών Γιατρών τα σημαντικότερο προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΕΣΥ. 
Στην κορυφή της ατζέντας βρέθηκε το θέμα των ειδικευομένων, το οποίο σύμφωνα με την ΕΙΝΑΠ δεν λύνεται με την τελευταία Υπουργική Απόφαση, αφού αποτρέπει την παραμονή τους και αφήνει κλινικές και τμήματα χωρίς ειδικευόμενους.
Η λύση είναι σύμφωνα με τους Γιατρούς να αποσυρθεί και αυτή η ΥΑ και να θεσμοθετηθεί η παραμονή των ειδικευομένων γιατρών για 2 εξάμηνα, ανεξαρτήτως αν έχουν περάσει τις εξετάσεις για την ειδίκευση τους.

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και όχι σχέσεις εργασίας τύπου voucher ζητούν οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ

Την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων και όχι εργαζόμενους με ελαστικές σχέσεις εργασίας, ζητά το Σωματείο Εργαζομένων στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, αναφερόμενο στους γιατρούς οι οποίοι εργάζονται με συμβάσεις voucher και είναι απλήρωτοι από το καλοκαίρι. Ειδικότερα στον Ευαγγελισμό, δουλεύουν 38 νέοι συνάδελφοι με το πρόγραμμα voucher.
Όπως αναφέρει αναλυτικά το Σωματείο:
«Πριν από αρκετούς μήνες προσελήφθησαν σε όλη την Ελλάδα πολλές εκατοντάδες εργαζόμενοι ωφελούμενους του ΕΣΠΑ (!) τους λένε– για να καλύψουν τα χιλιάδες κενά σε προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία. Με το προκάλυμμα της 'εκπαίδευσής' τους, εργάζονται σε συνθήκες βαθιάς εκμετάλλευσης από το καλοκαίρι και είναι ακόμη απλήρωτοι.
Οι συνάδελφοι αυτοί προσλαμβάνονται μέσω υπουργείων Υγείας και Ανάπτυξης και η αμοιβή τους προέρχεται από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ κι αν κάποιος διακόψει πριν το τέλος του προγράμματος χάνει όλα τα δεδουλευμένα του (!). Είναι ανασφάλιστοι, χωρίς υγειονομική κάλυψη, παρά μόνο σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος. Αφού πρώτα εκπαιδευτούν σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) για δύο μήνες και αφού κληθούν να προπληρώσουν1.800€ ως 'φόρο θεωρίας' και 'φόρο άσκησης', τοποθετούνται στα νοσοκομεία για 7ωρη 5νθήμερη απασχόληση (8πμ-3μμ) με δικαίωμα απουσίας ελάχιστες μέρες για όλη τη διάρκεια του προγράμματος (10% των ωρών απασχόλησης). Ο χρόνος υπηρεσίας δεν αναγνωρίζεται, ούτε μοριοδοτείται ως προϋπηρεσία ή εμπειρία στο δημόσιο και μετά την απόλυσή τους δεν δικαιούνται επίδομα ανεργίας.

Επιστολή της ΕΙΝΑΠ προς τον υπουργό Υγείας

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ

Κοινοποίηση: Αναπληρωτή Υπουργό, κ. Ανδρέα Ξανθό

: 3μελείς, 5μελείς Επιτροπές ΕΙΝΑΠ

: ΜΜΕ (υγειονομικοί συντάκτες)

Αθήνα, 28/1/15

Η ΕΙΝΑΠ συγχαίρει τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων για την ανάληψη των καθηκόντων της.

Ιδιαίτερα δε τον Αναπληρωτή Υπουργό, Ανδρέα Ξανθό, νοσοκομειακό γιατρό και πρώην μέλος του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας μας.

Επιμένουμε πως απόλυτες προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης πρέπει να είναι:

1. Επειγόντως προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων στα νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, με προτεραιότητα τις ΜΕΘ και τα ογκολογικά νοσοκομεία.

2. Γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Νοσηλευτές εναντίον γιατρών

Γράφει η Βασιλική Αγγουρίδη (Virus.com.gr)
«Αιτία πολέμου» μεταξύ νοσηλευτών και ιατρών έχει αποτελέσει το άρθρο 43 του νομοσχεδίου Βορίδη, που πηγαίνει προς ψήφιση σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής και με το οποίο συστήνεται κλάδος Νοσηλευτών ΠΕ.
Την «οργισμένη» αντίδραση της Πανελλήνιας Συνδικαλιστικής Νοσηλευτικής Ομοσπονδίας ΕΣΥ (ΠΑΣΥΝΟ-ΕΣΥ) προκάλεσε η επιστολή της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ) προς τον Υπουργό Υγείας με την οποία ζητάει την απόσυρση του άρθρου 43, καθώς αφήνει εκτός τους νοσηλευτές ΔΕ.
Σε ανακοίνωση της «ποτάμι», η ΠΑΣΥΝΟ χαρακτηρίζει το κείμενο της επιστολής της ΕΙΝΑΠ «προχειρογραμμένο και γεμάτο εγκληματικές ανακρίβειες και στρεβλώσεις», προκαλώντας αλγεινή εντύπωση στο σύνολο των Νοσηλευτών της χώρας.
«Είναι τουλάχιστον κωμικό, οι εκπρόσωποι ενός κλάδου, που επί δεκαετίες απομυζεί το ΕΣΥ και ευθύνεται αποκλειστικά για τον ιατροκεντρικό του προσανατολισμό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε έλλειμμα πόρων και αξιοπιστίας, να κόπτεται δήθεν για το επαγγελματικό μέλλον των Βοηθών Νοσηλευτών», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Νοσηλευτές.

Η ΕΙΝΑΠ για τη σύσταση Εταιρείας Συστήματος Αμοιβών Νοσοκομείων Α.Ε. (Ε.Σ.Α.Ν. Α.Ε.)

Αθήνα, 8/9/14

Η κυβέρνηση αιφνιδιαστικά και απροειδοποίητα, χωρίς κανέναν απολύτως διάλογο και παρά την ομόφωνη αντίθεση όλων των συνδικαλιστικών οργάνων έφερε στη Βουλή νομοσχέδιο για τη σύσταση Εταιρείας Συστήματος Αμοιβών Νοσοκομείων Α.Ε. (Ε.Σ.Α.Ν. Α.Ε.) με μετόχους τα Δημόσια Νοσοκομεία, τις Ιδιωτικές Κλινικές και τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Αυτό αποτελεί το τελευταίο βήμα πριν από την οριστική απόσυρση του κράτους από τη χρηματοδότηση των νοσοκομείων.

            Πρόκειται για ένα σημαντικό εργαλείο, ένα σταθμό, στη μακρά πορεία  περικοπής των κρατικών δαπανών για την υγεία, τη σταδιακή αποτίναξη της ευθύνης του κράτους για την υγεία του λαού και τη μετατροπή της σε ατομική ευθύνη, τη μείωση των δωρεάν παροχών και την αύξηση της ανταποδοτικότητας των δημόσιων υπηρεσιών.

            Σχεδιάζουν, στην τιμή της ιατρικής πράξης να ενσωματώσουν και τις αμοιβές του προσωπικού των νοσοκομείων, ώστε το κράτος να απαλλαγεί και από το λεγόμενο «εργασιακό κόστος», όπως ισχύει σε πολλές χώρες στην Ε.Ε.
            Συνολικά ως το 2020 σχεδιάζουν ώστε τα νοσοκομεία να είναι πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενα με μηδενική κρατική χρηματοδότηση.

23/07/14 Προσφυγή στην Δικαιοσύνη από την ΕΙΝΑΠ για τις Περικοπές Μισθών

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Αθήνα, 22/7/14

Κοινοποίηση: 3μελείς, 5μελείς Επιτρ. ΕΙΝΑΠ

ΠΙΣ
ΙΣΑ
ΙΣΠ
ΟΕΝΓΕ
ΜΜΕ (υγειονομικοί συντάκτες)

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ σε έκτακτη συνεδρίασή του στις 16/7/14 αποφάσισε την προσφυγή στη Δικαιοσύνη, για τις περικοπές που έχουν υποστεί οι αποδοχές του Ειδικού Μισθολογίου των γιατρών - μελών της, από 1/8/2012 έως σήμερα, σε εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών.

Η ΕΙΝΑΠ, σε συντονισμό και με τις υπόλοιπες Ενώσεις των νοσοκομειακών γιατρών της χώρας και την ΟΕΝΓΕ, θα προχωρήσει σε άσκηση Προσφυγών Ουσίας σε συνεργασία με τον νομικό σύμβουλο της ΟΕΝΓΕ, με σκοπό να εισαχθούν όπως και οι υπόλοιπες των άλλων Ενώσεων στο ΣτΕ, προκειμένου να υπάρξει ενιαία απόφαση της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, λόγω του μείζονος ενδιαφέροντος του θέματος, για την περικοπή των αποδοχών του Ειδικού Μισθολογίου των νοσοκομειακών γιατρών της χώρας.