Κανένα περιθώριο παρερμηνείας δεν αφήνει γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, σχετικά με το δικαίωμα πανεπιστημιακών γιατρών να απασχολούνται παράλληλα στον ιδιωτικό τομέα.
Όπως αναφέρεται στη γνωμοδότηση η οποία παρατίθεται ολόκληρη πιο κάτω, πανεπιστημιακοί γιατροί που εργάζονται σε πανεπιστημιακές κλινικές, εργαστήρια ή μονάδες που είναι εγκατεστημένες σε νοσοκομεία του ΕΣΥ ή των ΑΕΙ, δεν μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες με οποιαδήποτε σχέση περιλαμβανομένης και αυτής του συμβούλου σε ιδιωτικές κλινικές ή σε ιδιωτικά διαγνωστικά ή θεραπευτικά εργαστήρια.
Το σχετικό κείμενο απεστάλη από το υπουργείο Υγείας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, στον Ιατρικό Σύλλογο Λάρισας και στον πρόεδρο Ιατρικού Τμήματος Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, δεδομένου ότι το σχετικό ερώτημα αφορούσε γιατρούς του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου.
Το Νομικό Συμβούλιο με την απόφασή του, γνωμοδοτεί ότι στους πανεπιστημιακούς γιατρούς απαγορεύεται οποιαδήποτε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα.


