Της Δήμητρας Ευθυμιάδου (HealthReport.gr)
Σε ηλεκτρονική διασύνδεση θα είναι τους επόμενους μήνες όλες οι υγειονομικές υπηρεσίες, καθότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας σε συνεργασία με τα αρμόδια Ευρωπαϊκά Όργανα ετοιμάζει τις απαραίτητες ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
Ήδη ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας Γιάννης Μπασκόζος βρίσκεται σε συνεργασία με Ευρωπαϊκούς φορείς για να προωθηθεί άμεσα το «ηλεκτρονικό» σχέδιο.
Η αρχή θα γίνει με την ηλεκτρονική διασύνδεση των νοσοκομείων, των μονάδων υγείας, των πολυιατρείων, ώστε όλες οι μονάδες να «μιλούν» την ίδια «γλώσσα» και να μπορεί να υπάρχει ανταλλαγή στοιχείων.
Η αρχή θα γίνει με την ηλεκτρονική διασύνδεση των νοσοκομείων, των μονάδων υγείας, των πολυιατρείων, ώστε όλες οι μονάδες να «μιλούν» την ίδια «γλώσσα» και να μπορεί να υπάρχει ανταλλαγή στοιχείων.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρουν πληροφορίες του HealthReport.gr, θα εξετασθεί και το ζήτημα του Χάρτη Υγείας. Του χάρτη που είχε παραγγελθεί και αγορασθεί από το υπουργείο Υγείας αλλά όπως φαίνεται δεν πληροί τις προϋποθέσεις για αξιοποίηση.









