Η συγκρότηση συντονιστικού οργάνου για την περίθαλψη των προσφύγων, αποφασίστηκε την Τρίτη σε ευρεία σύσκεψη που έγινε στο υπουργείο Υγείας.
Στη σύσκεψη μετείχαν ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός, ο αναπληρωτής υπουργός Παύλος Πολάκης και ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας Γιάννης Μπασκόζος.
Αποφασίστηκε η ανάπτυξη ενός μηχανισμού, ο οποίος θα συντονίζει και θα βρίσκεται σε επιφυλακή επί 24ώρου βάσης σε συνεργασία πάντα με τις ΜΚΟ και την Κοινωνία των Πολιτών.
Με ευθύνη του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) συγκροτείται ένα Συντονιστικό Όργανο, στο οποίο ενεργό ρόλο θα έχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς: ΚΕΕΛΠΝΟ, ΕΚΑΒ, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, ΑΕΜΥ, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διεθνούς Ιατρικής και Διαχείρισης Κρίσεων Υγείας του Πανεπιστημίου Αθηνών, 1η και 2η ΥΠΕ.
