Απόγνωση & οργή για τον πολύμηνο αποκλεισμό από τα ταμεία των νέων ιατρών.

Ο συνάδελφος πνευμονολόγος Γαβριήλ Ισαακίδης γράφει:

"Προσωπικά όπως και άλλοι νέοι συνάδελφοι θα συνταγογραφήσουμε κανονικά απο 1/1/2012 ηλεκτρονικά, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΙΣ και αν μας πετάξει το σύστημα έξω στα βιβλιάρια των ασφαλισμένων ή στο μπλοκάκι μας...
Τέρμα πια στον ανήθικο αποκλεισμό εις βάρος μας... 
Δεν μου χαρίσανε το πτυχίο.. 
Δεν μου επιδοτήσανε την δημιουργία του ιατρείου μου..

Δεν με σεβάστηκαν ούτε καν σαν άνθρωπο οι κύριοι της εξουσίας και του συστήματος που με καταδικάζουν σε αργία σήμερα και σε λίγους μήνες σε λουκέτο....

Έχω ορκιστεί στον Ιπποκράτη και θα τηρήσω τον όρκο μου γιατί έτσι αισθάνομαι από παιδί, δεν θα αλλάξω ασχολία ούτε και φιλοσοφία... 

Δεν θα τους επιτρέψω να με μετατρέψουν σε μια ακόμη άσπρη μπλούζα που αντί να προσφέρει θετικά στον συνάνθρωπο να αποτελέσει από ΑΝΑΓΚΗ ένα ακόμη όργανο εκμετάλλευσης του ανθρώπινου πόνου και της τσέπης των άμοιρων των ασθενών.

Δεν γεννήθηκα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Είμαι ΙΑΤΡΟΣ!!!! 

Αλλά πρέπει να ζήσω την οικογένεια μου με αξιοπρέπεια για να συνεχίζω να προσφέρω σε όποιον συνανθρωπο με χρειαστεί."


Σχόλιο: 

Συγχαρητήρια Γαβριήλ είμαι σίγουρος πως εκφράζει το σύνολο των συναδέλφων. Ο πλήρης αποκλεισμός από την ηλεκτρονική συνταγογράφηση και η απαξίωση που εισπράττουμε από τους κυβερνώντες δεν έχει όρια.
Μας κρατούν εφεδρία για να μας χρησιμοποιήσουν ως διασπαστικό μηχανισμό στις κινητοποιήσεις των ιατρικών συλλόγων. Εξαντλούν όλη την αυστηρότητα πάνω μας.

Εύχομαι να κυλήσει ομαλά η μετάβαση και να μην αλληλοσπαραχθούμε και κανιβαλίσουμε! 

Ο διασπαστικός μηχανισμός των εκτός ΙΚΑ πέτυχε τον Φλεβάρη.

Ελπίζω να μην πάρουν ρεβάνς οι συνάδελφοι του ΙΚΑ που γίνονται πανίσχυροι με το νέο έτος και να εξαγγείλουν κινητοποιήσεις διαρκείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου