Γιατρός του ΙΚΑ καταδικάστηκε για φακελάκι


Ενός έτους φυλάκιση με αναστολή αποδόθηκε σε γιατρό του ΙΚΑ από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για παθητική δωροδοκία.
Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου ο 59χρονος γιατρός κατηγορείτο ότι πήρε φακελάκι 40 ευρώ από 38χρονο πατέρα για να παρακάμψει τη διαδικασία των προγραμματισμένων ραντεβού προκειμένου να εμβολιάσει τα δύο ανήλικα παιδιά του.
Το περιστατικό πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του περασμένου έτους στο ΙΚΑ της Τούμπας.

2 σχόλια:

  1. Aυτό είναι το αποτέλεσμα της ύπαρξης 10 ελεγκτών σε κάθε ΙΚΑ_ΕΟΠΥΥ.Το παίζουν μπράβοι της πόρτας.Προσωπικά σαν ιατρός ΙΚΑ,ελεγκτής οδοντίατρος ή ιατρός ΘΙ δηλαδή χωρίς ειδικότητα έχει πει άπειρες φορές σε ασθενείς μου όταν πήγαν για την υπογραφή..γιατί τα παίρνεις ρε..όλα αυτά τα φάρμακα.Όλες αυτές οι φιγούρες τύπου σκρουτζ με την καμπουρίτσα και τα γυαλάκια πρέπει να εξαφανιστούν.Εντομοκτόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε παιδιά, τι ελεγκτες κτλ μου λέτε ;
    Το 2010 ο τότε δ/ντης της α περιφέριας αθήνας, Αναστάσιος Χτζής τ΄ονομά του, με εβαλε να κάνω τον ..ελεγκτή , μα εγώ είμαι Ακτινολόγος 30 χρόνια τώρα δεν εχω γράψει ούτε μια συνταγή !!!!! Ευτυχώς ειχα συμπληρώσει συντάξιμα χρόνια και εφυγα, - εργάζομαι από τότε στο εξωτερικό, ο ανθρωπάκος δεν μπορούσε να καταλάβει ότι δεν εχω ιδέα από θεραπέια !!!! Κι είναι Παιδίατρος κτλ κτλ....
    Τα λέω στους Αμερικάνους εδώ που εργάζομαι, και δεν τα πιστεύουν ότι εσυνέβησαν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή