Οι γιατροί προτιμούν τα gated social media από τα “ανοικτά”

Σύμφωνα με μια έρευνα η οποία δημοσιεύθηκε στο Journal of Medical Internet Research, λίγο περισσότεροι από το 70% των ερωτηθέντων γιατρών (485) είναι χρήστες των αποκλειστικά για το επάγγελμά τους ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (gated socialmedia, όπως το Sermo). Από αυτούς το 52% είναι ήδη χρήστες ενώ το 19% είναι εν δυνάμει, σύμφωνα με την ίδια. Η έρευνα αυτή διεξήχθη τον Μάρτιο του 2011 και χρηματοδοτήθηκε από την φαρμακευτική εταιρία Pfizer.
Να σημειωθεί ότι στην προκειμένη περίπτωση με τον όρο χρήστες εννοείται το ότι μοιράζονται ιατρικές πληροφορίες και ενημερώνονται για οτιδήποτε αφορά το επάγγελμά τους.

Στο ακόλουθο διάγραμμα, αναλυτικά οι προτιμήσεις τους:
Όπως διαπιστώνεται το Wikipedia είναι το δεύτερο που χρησιμοποιείται πιο συχνά από τους ερωτηθέντες και ήδη χρήστες του είναι το 25%, ενώ του YouTube 23%. Επιπλέον, μόνο το 7% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το Twitter για να κοινοποιήσει ιατρικές πληροφορίες αλλά και να ενημερωθεί –παρά το γεγονός ότι το Twitter ανακοίνωσε πως οι συζητήσεις για την υγεία αυξήθηκαν κατά 51% φέτος.
Συμπερασματικά λοιπόν, ο αριθμός των γιατρών που χρησιμοποιούν τα gated socialmedia για επαγγελματικούς σκοπούς υπερβαίνει το σύνολο εκείνων στα “ανοικτά” όπως είναι το Facebook και το Twitter. Έτσι, όπως προκύπτει ότι είναι μάλλον λιγότερο πιθανό οι γιατροί και οι ασθενείς να επικοινωνήσουν απευθείας μέσω των social media σε ένα ασφαλές πλαίσιο στο κοντινό μέλλον.
Ωστόσο, μια πρωτοβουλία της Mayo Clinic φαίνεται ότι αποδεικνύει το αντίθετο, καθώς δημιούργησε ένα κοινωνικό δίκτυο για ασθενείς το οποίο έχει αποκτήσει περισσότερους από 25.000 χρήστες. Παρόλο που προς το παρόν προορίζεται για τους ασθενείς, η Mayo Clinic σκοπεύει να δημιουργήσει μια πλατφόρμα προκειμένου οι ίδιοι να κάνουν ερωτήσεις στους γιατρούς οι οποίες θα είναι ανοικτές σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου