Οι Γιατροί επιχειρούν στα social media


Ο γιατρός σας δίνει την επαγγελματική του κάρτα και επάνω αναγράφεται η σελίδα του στο Facebook, ο λογαριασμός του στο Twitter και το προσωπικό του κανάλι στο YouTube όπου ανεβάζει videos στα οποία απαντά στις ερωτήσεις σας.
Πως ακούγεται; Πολύ μακρινό; Πολύ πέρα από την Ελληνική πραγματικότητα;
Κι όμως είναι κινήσεις ανέξοδες που μπορούν να πραγματοποιηθούν από κάθε γιατρό που ενδιαφέρεται να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους και να έρθει πιο κοντά στους ασθενείς του έχοντας, πάντα, καλή πρόθεση. 
Η αμεσότητα, η ταχύτητα και η ευκολία στην επικοινωνία που προσφέρουν τα κοινωνικά μέσα, διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την αλληλεπίδραση μεταξύ γιατρών και ασθενών δίχως να είναι απαραίτητα η πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία σε ένα εξεταστήριο, στο νοσοκομείο ή στο ιατρείο του γιατρού.  

Ίσως να είμαι σε θέση να σας πω με σιγουριά ότι ο κάθε γιατρός που θα επισκεφτείτε στο άμεσο μέλλον θα έχει λογαριασμό στα κοινωνικά μέσα αλλά έχω την πεποίθηση ότι σε λίγα χρόνια στην μειοψηφία θα ανήκουν αυτοί που δεν θα δραστηριοποιούνται στα νέα μέσα. Γιατί; 

Διότι οι νεαρότεροι σε ηλικία γιατροί, γνωρίζουν πολύ καλά τα οφέλη της διαδραστικότητας μέσω των κοινωνικών δικτύων και των smart phones και από την άλλη η εξελικτική κοινωνία και οι κοινότητες των απαιτητικών ασθενών θα το “επιβάλουν” με τον τρόπο τους. 
Πιστεύατε ποτέ ότι θα έφτανε η στιγμή που οι άνθρωποι θα έπαιζαν με μανία εικονική φάρμα, το γνωστό Farmville; Κι όμως η τελευταία μέτρηση αναφέρει ότι έχει εγκατασταθεί σε 110 εκατομ. υπολογιστές. 
Για να γνωρίζετε τί γίνεται στο εξωτερικό, σας ενημερώνω ότι περισσότεροι από 1.300 γιατροί έχουν ήδη εγγραφεί στο TwitterDoctors μια βάση δεδομένων των γιατρών που δραστηριοποιούνται στο Twitter. Επίσης, σε παλιότερο άρθρο μας, είχαμε αναφέρει ότι στην τελευταία έρευνα της QuantiaMDo αριθμός των ιατρών που χρησιμοποιούν τα social media για προσωπικές ή επαγγελματικές υποθέσεις έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Ο Kevin Pho, ιδρυτής της σελίδας – blog KevinMD, είναι ένας από τους γνωστότερους γιατρούς, παγκοσμίως, που χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για να επικοινωνεί με τους ασθενείς του. Πρόσφατα ανέφερε ότι τα social media είναι πολύ ισχυρά εργαλεία για την ιατρική κοινότητα, η οποία πρέπει να εκμεταλλευτεί τις αναδυόμενες ευκαιρίες για να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασθενείς.  
Θέλετε να δείτε τι λέει για τους γιατρούς και τα social media ; 
H παιδίατρος από το Seattle, Dr. Wendy Sue Swanson,  χρησιμοποιεί την τεχνολογία και τα νέα μέσα, τα τελευταία χρόνια, για να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών υγείας που προσφέρει στους ασθενείς της. Μοναδικός σκοπός της Dr. Wendy Sue Swanson είναι να απαντήσει μέσω των videos που αναρτεί στο YouTube στις απορίες που τις θέτουν οι γονείς είτε τηλεφωνικά είτε μέσα από την ψηφιακή επικοινωνία. Ως αποτέλεσμα, μέσα από την ιδιωτική πρωτοβουλία της, θα επιμορφώσει τους γονείς, θα έχει υγιέστερους ασθενείς οι οποίοι θα έχουν λιγότερες απαιτήσεις από το σύστημα υγείας.
Θέλετε να την δείτε; 
Άλλη μια γιατρός που ευγνωμονεί τα social media είναι η γνωστή παιδίατρος και blogger Natasha Burgert την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Kckidsdoc. Όπως δηλώνει σε άρθρο της, αυτό που την παρακίνησε αρχικά ήταν η περιέργεια της για τα κοινωνικά μέσα. Αυτό που λαμβάνει σήμερα είναι πολύτιμα οφέλη και μια τεράστια αλλαγή στην ιατρική πρακτική της. Ποιες είναι οι αλλαγές;
* Αύξηση των νέων ασθενών
* Η παρουσία της στο διαδίκτυο και το υλικό που δημιουργεί, την κάνει προσβάσιμη στις μηχανές αναζήτησης
* Έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε οι οικογένειες που την επισκέπτονται να ζουν πιο εύκολα με τη χρήση της τεχνολογίας
* Αλληλεπίδραση με τους ασθενείς απ’ όπου και αν αυτοί βρίσκονται 
* Αλληλεπίδραση και επικοινωνία με άλλους σημαντικούς γιατρούς με τους οποίους φρεσκάρει τις γνώσεις της ανταλλάσσει πληροφορίες και γνώσεις
* Το όνομά της έχει εκτοξευθεί καθώς μέσω των social media έχει αποκτήσει τρομερή αναγνωρισιμότητα
Θέλετε να την δείτε; 
Ακόμα το σκέφτεσαι; Θα επανέλθω με περισσότερο υλικό μέχρι να πείσω περισσότερους. Το μόνο που χρειάζεστε είναι όρεξη, δημιουργικότητα, νέες ιδέες και διάθεση να κάνετε κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους συναδέρφους σας. 
Η αξία του να είσαι πρώτος στην αγορά είναι ανεκτίμητη!
Πηγή :pmjournal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου