Τι απαντά ο ΕΟΠΥΥ για τις νέες τηλεφωνικές γραμμές των ραντεβού


Σταθερό θα είναι το κόστος – έως και 0,90 ευρώ – της κλήσης για τηλεφωνικό ραντεβού από την ερχόμενη Δευτέρα, υποστηρίζει ο ΕΟΠΥΥ μετά το σάλο που δημιουργήθηκε για τις νέες τηλεφωνικές γραμμές του ΕΟΠΥΥ, προσθέτοντας ότι μέχρι τώρα η χρέωση της κλήσης γινόταν με χρονοχρέωση.

Ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ Γεράσιμος Βουδούρης, εξεδωσε την Πέμπτη διευκρινιστική ανακοίνωση μετά την καταγγελία του ΙΣΑ ότι αυξάνεται υπέρογκα το κόστος για τους ασφαλισμένους που θέλουν να κλείσουν ραντεβού στις μονάδες ή με τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, μετά τις αλλαγές των τηλεφωνικών ραντεβού.

Ωστόσο, ο ΕΟΠΥΥ από την πλευρά του δίνει ιδιαίτερο βάρος στο κόστος για τον ίδιο τον Οργανισμό, θέτοντας σε δεύτερη μοίρα το κόστος για τους ασφαλισμένους, σημειώνοντας ότι όποιος επιθυμεί μπορεί να πάει επιτόπου στις μονάδες του ΕΟΠΥΥ και να κλείσει ραντεβού...
Σημειώνεται ότι από τη Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012 οι ασφαλισμένοι δε θα πρέπει να τηλεφωνούν στο 184 για τηλεφωνικό ραντεβού, αλλά στους νέους αριθμούς 14884 και 14900.
Ο κ. Γεράσιμος Βουδούρης αναφέρει τα εξής:

Μέχρι σήμερα με τη γραμμή 184:

• Το κόστος λειτουργίας της Κεντρικής Τηλεφωνικής Μονάδας Εξυπηρέτησης (184) ανέρχεται σε 9.000.000€ετησίως.

• Η χρέωση της κλήσεως γίνεται με χρονοχρέωση δηλαδή μία αστική μονάδα κάθε δύο λεπτά, ακόμα και αν αυτά αναλογούν σε χρόνο αναμονής.

• Το δε συνολικό ετήσιο κόστος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, που επωμίζονται οι ασφαλισμένοι, εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1.500.000 €.

• Από την αρχή της λειτουργίας του συστήματος μέχρι και σήμερα έχουν δαπανηθεί για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση ποσά τα οποία υπερβαίνουν τα 70.000.000 € .

• Το ποσό των 9.000.000€ καταλογίζονταν, μέχρι σήμερα, αποκλειστικά σε μία ανάδοχο εταιρεία.

• Η λειτουργία του κλεισίματος ραντεβού παρουσιάζει μεγάλους χρόνους τηλεφωνικής αναμονής ή και αδυναμία, σε κάποιες περιπτώσεις εξυπηρέτησης

Από τις 6 Αυγούστου 2012 και εφεξής:

• Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης - μετά από ανοικτό διαγωνισμό- παρέχεται από τέσσερις ανάδοχες εταιρείες (e-value, Newsphone, Callcenter, BPO-Vodafone), αντί του ενός αναδόχου. Η επιλογή αυτή αυξάνει τον ανταγωνισμό και κατά συνέπεια δύναται να αποφέρει πιο ποιοτικές υπηρεσίες και καλύτερα τιμολόγια.

• Το κόστος κλήσεως ανέρχεται έως και 0.90€, ανεξάρτητα από την διάρκεια κλήσεως. Επίσης, το κόστοςβαρύνει τον εκάστοτε χρήστη της παροχής και μόνον και δεν επιμερίζεται σε όλους τους πολίτεςμέσω του προϋπολογισμού του κράτους.

• Παραμένει η δυνατότητα του δωρεάν επιτόπιου κλεισίματος ραντεβού, στις ενταγμένες στο σύστημα Μονάδες Υγείας.

• Οι διαθέσιμοι τηλεφωνικοί εκπρόσωποι για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων πενταπλασιάζονται, με άμεσο όφελος τόσο στην ποιοτικότερη πληροφόρηση των ασφαλισμένων, όσο και στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής για την εξυπηρέτηση τους.

• Μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης οι ασφαλισμένοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ θα μπορούν να ενημερώνονται για τη λειτουργία και τις παροχές του Οργανισμού και να κλείνουν τα ραντεβού τους με τους γιατρούς στις Μονάδες Υγείας του Οργανισμού και με τους συμβεβλημένους ιδιώτες γιατρούς.

• Το κόστος κλήσεως επωμίζεται όποιος, ενώ υπάρχει διαθέσιμη εναλλακτική δωρεάν παροχή της υπηρεσίας, επιλέξει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Συμπερασματικά, καταλήγει ο κ. Γ. Βουδούρης, στο εξής οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ θα μπορούν να απολαμβάνουν πιο ανταγωνιστικές και όχι πιο ακριβές τηλεφωνικές υπηρεσίες, ενώ μπορούν να χρησιμοποιούν την εναλλακτική δωρεάν παροχή της επιτόπιας υπηρεσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου